iconfavbet 🎁 4500 грн ⭐ 10/10
Реєстрація

Ставки на Формулу 1

Ставки на автогонки – чому обирають саме їх? Тож не дивно, що одним з найпопулярніших способів взяти участь в спортивному беттінг є прогнозування результатів автогонок «Формула-1». Серед основних переваг, які роблять використання ставок на Формулу 1 і інших ставок на автогонки надзвичайно зручним і привабливим, є не тільки доступність повної інформації про командах і конкретних пілотів, а й можливість досить швидкого отримання результату.
Як і у всіх видах спорту, в ставках на автоспорт є характерні для всіх видів спорту моменти, ознайомиться із загальним курсом можна в матеріалі – Як правильно робити ставки на спорт . Але, коли ми безпосередньо робимо ставки на «Формулу – 1», слід враховувати ряд особливостей, стратегії учасників, погодні умови, механічні несправності, помилки або зіткнення. Крім того, слід пам’ятати про існуючу закономірності, коли деякі боліди показують абсолютно різні результати на різних трасах. Розглянемо все по порядку.

Ставки на Формулу 1
Ставки на Формулу 1

Особливості ставок на Формула 1

Автоперегони та Формула-1 зокрема – непростий вид спорту для ставок. На підсумки гонки можуть вплинути багато факторів:

  • погода;
  • самопочуття пілота;
  • стан боліда;
  • стан траси;
  • штрафи під час і до гонки (наприклад, за порушення під час кваліфікації);
  • командна тактика на гонку.

Долю заїзду часом вирішують десяті частки секунди, тому у бетторов вважається, що ставити на Формулу за маленькі коефіцієнти невигідно. Треба підбирати варіанти з котируваннями від 2 і вище. Ставлячи на високі коефіцієнти, у гравця буде можливість підстрахуватися в лайв.

При виборі події в Формулі-1 для ставки у букмекерів, слід враховувати наступні фактори. 

специфіка траси 

Етапи Формули-1 проходять в різних містах і країнах. У сезоні 2020 року планувалося провести 22 гонки, але через коронавируса це число скоротилося до 17. На різних етапах шанси одних і тих же гонщиків оцінюються по-різному.

Наприклад, ставки на Формулу-1 в Сочі слід робити з урахуванням високої витрати палива. Про це неодноразово говорили пілоти. Траса широка і технічно дуже складна, на ній багато поворотів, які потрібно проходити на середній швидкості. Пілот команди «Альфа Таурі» П’єр Гасли навіть назвав її «вуличної трасою», де повороти можна проходити на четвертій чи п’ятій передачі.

Укладаючи в парі в БК, не забувайте про особливості траси, її швидкісні характеристики, ширині. Значний вплив на трек може надати погода.

Погода 

Негода може скорегувати хід спортивної події, що проходить на відкритому повітрі, але вплив на Формулу-1 дуже велике. Від погоди залежить зчеплення з трасою, швидкість гонки, кількість піт-стопів. 

У правилах гонок є спеціальний пункт, внесений під погоду. Якщо після п’ятихвилинного сигналу готовності до старту починається дощ, то заїзд відкладається для заміни гуми на дощову. 

Стартова позиція

У кваліфікації пілоти борються за право піднятися по стартовій решітці. Переможець кваліфікаційних заїздів отримує поул-позишн – перше місце на старті. 

На деяких трасах такий стан на початку гонці – половина успіху. Наприклад, на вузькому треку Гран-прі Монако поул-позиція дає величезну перевагу. А ось конфігурація траси Сільверстоун інша, без обмежень при обгонах, і старт з поул-позиції не дає гонщикові великої переваги. 

Вивчіть інформацію про трасу, перш ніж укладати парі на гонку. 

Шини

На болідах Формули-1 встановлені шини компанії Pirelli. У 2019 виробник щільно попрацював з продукцією, зменшивши знос шин. 

Це знизило кількість піт-стопів і призвело до того, що конкуренція в заїздах знизилася. Пілоти приходили до фінішу відповідно зі стартовими позиціями.

двигуни

Команди королівських гонок використовують автомобілі, на яких встановлені мотори різних виробників. Залежно від типу траси шанси того чи іншого пілота підвищуються та знижуються. 

Потужні агрегати підходять для швидкісних трас – наприклад, в Мексиці та Італії. А ось на повільних треках на кшталт Монако і Сінгапуру ключову роль відіграє шасі, тому менш потужні двигуни там конкурентоспроможні.

Правила

У сезон Формули-1 входить близько 20 етапів. Деякі етапи стабільно знаходяться в календарі, інші змінюються. Постійні гонки престижніше, тому почесно виграти Гран-прі в Монако, Бельгії чи Італії. 

Кожен гран-прі Формули-1 складається з 3 частин: вільні (тестові) заїзди, кваліфікація і гонка. Під час вільної практики пілоти обкатують трасу, звикають до неї, під час кваліфікації розподіляють місця на старті в гонці. Вільні заїзди проходять в п’ятницю, кваліфікація – в суботу, а гонка – в неділю.

Число команд у Формулі-1 також може змінюватися. У сезоні 2020 на гоночній серії 10 команд, кожна з яких представлена двома пілотами. 

Ключові правила, які допоможуть зрозуміти суть заїздів Формули-1:

  • дистанція гонки повинна бути не менше 305 км (виняток – Монако) і тривалістю не більше двох годин. Якщо за цей час перший болід НЕ фінішує, заїзд зупиняється, а коло, на якому знаходився лідер, вважається останнім;
  • пілотами, які пройшли кваліфікацію, вважаються ті гонщики, які були дискваліфіковані і пройшли мінімум 90% від числа кіл переможця. Тобто, якщо переможець заїзду пройшов 60 кіл, то кваліфікованими будуть вважатися пілоти, що проїхали хоча б 54 кола;
  • на піт-стопах (зупинках по вибору пілота і команди) можна поміняти шини. Кількість піт-стопів зазвичай 1 – 3. На піт-лейн швидкість необхідно знизити до 100 км / год, а у вільних заїздах і міських Гран-прі – до 60 км / год;
  • перша десятка пілотів за підсумками гонки отримує залікові очки. Вони розподіляються в наступному порядку (від 1-го місця на 10-й): 25-18-15-12-10-8-6-4-2-1;
  • від однієї команди за сезон можуть бути виставлені не більше чотирьох гонщиків;
  • іноді на трасі може з’явитися машина безпеки або «пейс-кар». Її використовують, якщо для гонщиків, уболівальників або інших учасників змагань виникла реальна небезпека на дорозі, а зупинити заїзд поки неможливо.

види ставок

Ставки на спорт допомагають підняти градус змагання, а при вдалих розкладах – ще і виграти грошей.  

У королівських автоперегонах існують три типи парі: 

  • на сезон в цілому – пропонується визначити переможця ще на початку року, так званий аутрайт ;
  • парі на кваліфікацію;
  • парі на гонку.

На двох останніх типах прогнозів зупинимося докладніше.

Кваліфікація

Кваліфай-заїзди не відрізняються широкою розписом. Букмекери вважають, що обсяг ставок на цей тип змагань буде невеликим, а тому не витрачають ресурси. 

Зазвичай вибір ринків для прогнозів обмежується порівнянням пілотів і переможцем кваліфікації. Коефіцієнти в Формулі 1 при ставках на кваліфікацію зазвичай дуже сильно різняться, так як контори пропонують для порівнянь двох представників однієї команди. Але команди заздалегідь продумують тактику на сезон і підбирають двох пілотів, один з яких явно сильніші. 

Можна з ймовірністю 99% передбачити, який з пілотів «Феррарі», «Мерседеса» або іншої стайні фінішує вище в кваліфікації. Правда, і коефіцієнт на перевагу фаворита буде мізерним. 

гонка

На основний заїзд букмекери пропонують більш широку лінію. Можна ставити не тільки на перемогу одного з пілотів або на порівняння. Найбільш поширені типи ставок онлайн на Формулу-1:

  • яке місце займе той чи інший пілот в підсумковій класифікації (з 1 по 3, з 4 по 6 і т.д.);
  • доїде певний пілот до фінішу (чи сходження з дистанції). Якщо гонщик проїхав 90% дистанції, але не перетнув фінішну лінію, він не буде вважатися зійшов;
  • на кількість (тотал) фінішували пілотів;
  • популярні парі на те, чи вийде на трасу машина безпеки. Це залежить від траси – на вузьких треках ймовірність появи сейфті-кара вища;
  • найшвидше коло – хто з гонщиків виявиться самим швидкісним на окремо взятому колі. 

стратегії ставок

Класичні флет  або наздоганяння  в цьому виді спорту не працюють, оскільки етап триває всього три дні і включає в себе лише два старти. 

Стратегію наздоганяння можна застосовувати, але тільки на довгострокових парі. Суть методу в тому, щоб вибрати одного пілота з числа фаворитів і ставити на нього до перемоги, при цьому підвищуючи суму парі, щоб компенсувати попередні програші. Звичайно, коефіцієнти на явних фаворитів на кшталт британця Льюїса Хемілтона будуть невеликі, тому така стратегія вважається досить ризикованою. 

Ще одна стратегія на королівські гонки – голландська система . Її суть полягає в декількох парі на різних пілотів, щоб в результаті перемоги одного з них беттор все одно був в плюсі. На гонщика з меншим коефіцієнтом потрібно ставити максимальну суму, а в міру зростання коефіцієнта знижувати її. 

Букмекерські контори, які приймають ставки на Формулу 1

Лінію на королівський автоспорт пропонують все офіційні букмекерські контори в Україні. Найбільша розпис у БК Фавбет

Непогані варіанти можна знайти в Бетсіті  або Паріматч. А ось ставки в «Фонбет» на Формулу-1 – не найкращий варіант, тому що контора приділяє дуже мало уваги цій частині лінії. 

Із зарубіжних букмекерів хедлайнером в ставках на Формулу можна назвати William Hill.

підсумки

Букмекерські ставки на Формулу-1 вимагають концентрації та ретельного попереднього аналізу. Треба звертати увагу на наступні аспекти:

  • інформація про трасу;
  • стан пілотів;
  • мотивація команди і гонщика;
  • погодні та кліматичні умови під час гоночного вікенду. 

Перемога на етапі залежить від технічних характеристик боліда. У Формулу потрапляють топові пілоти, які допускають мінімальну кількість помилок. У таких випадках на перший план виходить саме машина.

FAQ

❓ Де проводяться королівські гонки?

Треки Formula 1 розташовуються в різних країнах п’яти континентів.

❓ Які переваги і недоліки у ставки Формула 1?

Мінус: відсутність змагань з початку зими і до початку весни. Плюси: популярність дисципліни в БК, події для укладення парі в неділю, тривалість сезону більше 6 місяців.

❓Де розташовуються швидкі, середньошвидкісні і повільні траси?

Високошвидкісними вважаються траси Мексики, Італії та США. Середніми – Британії, повільними – Сінгапуру і Монако.

Прогнози і ставки :

Ставки на Формулу 1
Догори